Klantenservice: 020 - 771 90 53

Levering en betaling

Bezorgen en Levertijd

Bezorgkosten binnen Nederland

Bij alle bestellingen onder de € 100, - betaalt u € 7,50 aan verzendkosten.

Bestelling indien U in België woont

Wanneer u in België woont, is het mogelijk te bestellen. Bij alle bestellingen betaalt u € 10,95 aan verzendkosten. 

Levering van uw pakket

Pakketten lichter dan 30 kilo
In 90% van de leveringen worden het pakket de volgende dag bij u thuis geleverd De andere 10% wordt na 2 tot 4 dagen geleverd. Wij proberen uw pakket zo snel mogelijk verwerkt te en aangeboden te hebben bij de PostNL. Wanneer het pakket eenmaal opgestuurd is krijgt u op het door u ingevoerde mailadres een Track&Trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. De pakketen worden van maandag tot en met zaterdag bij u aangeboden met uitzondering van Rembourspakketten, deze worden niet op zaterdag geleverd.

Pakketten zwaarder dan 30 kilo
Producten zwaarder dan 30 kilo worden door een vervoersbedrijf bij u geleverd. Deze nemen contact met u op over wanneer het product bij u geleverd wordt. Deze pakketten worden geleverd van maandag tot en met vrijdag met een levertijd van ongeveer 2 tot 4 dagen.

Rembourszendingen onder de 30 kilo
In 90% van de leveringen worden het pakket de volgende dag bij u thuis geleverd De andere 10% wordt na 2 tot 4 dagen geleverd. Wij proberen uw pakket zo snel mogelijk verwerkt te en aangeboden te hebben bij de PostNL. Wanneer het pakket eenmaal opgestuurd is krijgt u op het door u ingevoerde mailadres een Track&trace code waarmee u uw pakket kunt volgen. De pakketen worden van maandag tot en met vrijdag bij u. Graag verzoeken wij u gepast contant geld in huis te hebben omdat er niet kan worden gepind bij de postbode.

Rembourszendingen zwaarder dan 30 kg
Producten zwaarder dan 30 kilo worden door een vervoersbedrijf bij u geleverd. Deze nemen contact met u op over wanneer het product bij u geleverd wordt. Deze pakketten worden geleverd van maandag tot en met vrijdag met een levertijd van ongeveer 2 tot 4 dagen. Graag verzoeken wij u gepast contant geld in huis te hebben omdat er niet kan worden gepind bij de transporteur.

Product niet op voorraad

Door ons grote assortiment kan het eens voorkomen dat het door uw bestelde product niet op voorraad is. Indien dit het geval is proberen wij zo snel mogelijk contact met u op nemen via de mail of via de telefoon om u op de hoogte van deze vertraging te brengen.

Indien u niet thuis bent

Indien u niet thuis bent bied PostNL het pakket nog 1 keer aan, dit gebeurt de dag nadat het is aangeboden. Er wordt een brief bij u thuis achter gelaten waarop u eventueel een tijdstip kan aangeven waarop de postbode de volgende dag het pakket bij u komt aanbieden.

Mocht u de 2de keer niet thuis aanwezig zijn wordt het pakket op het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht waar u het de volgende dag kan af kan halen.

Betalingsmanieren

iDeal
Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd kunt u bij de betaalmethode kiezen voor ‘Ideal’. Vervolgens komt u in uw vertrouwde bankomgeving. Hier kunt u uw bestelling betalen via het voor u bekende internetbankieren van uw bank. Als u dit heeft voltooid krijgen wij uw bestelling een betalingsmelding binnen en wordt uw bestelling in behandeling genomen.

Rembours
Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd kunt u bij de betaalmethode kiezen voor ‘Rembours’. Rembours houdt in dat u contant betaald bij de postbode wanneer hij/zij uw pakket aanbiedt aan de deur. Wij verzoeken u gepast contant geld in huis te hebben omdat er niet gepind kan worden bij de postbode. Wanneer u niet thuis bent zal de postbode het pakket de volgende dag nogmaals bij u aanbieden.
De kosten voor Rembours bedragen € 7,50 exclusief de normale verzendkosten.

Paypal
Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd kunt u bij de betaalmethode kiezen voor ‘PayPal’. Bij de optie PayPal wordt u na het invoeren van uw gegevens en doorgelinkt naar de site van PayPal. Hier vult U uw wachtwoord van uw PayPal account in en drukt u op betalen. Als u dit heeft voltooid krijgen wij uw betalingsmelding binnen en wordt uw bestelling in behandeling genomen. 

Creditcard
Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd kunt u bij de betaalmethode kiezen voor ‘Creditcard’. Bij de optie creditcard kunt u uw creditcard gegevens via de beveiligde modus invoeren en zorgen wij samen met uw creditcard maatschappij voor de verdere afhandeling. Wanneer u dit heeft voltooid krijgen wij een betalingsmelding en zal uw bestelling in behandeling genomen worden.

Multisafe Pay
Nadat u uw gegevens heeft ingevoerd kunt u bij de betaalmethode kiezen voor ‘Multisafepay’. Met de optie multisafepay kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk u aankopen afrekenen. U rekent af in uw beveiligde internet betaalomgeving zoals u deze van uw bank gewend bent. Wanneer dit voltooid is krijgen wij een betalingsmelding en zal uw bestelling in behandeling genomen worden.

Bezorgkosten overige
Sommige producten in ons assortiment zijn zwaar om te versturen. Daarom hanteren we voor deze producten andere verzendkosten. De verzendkosten die hiervoor in rekening worden gebracht ziet u wanneer het product aan de winkelwagen is toegevoegd. De verzendkosten kunnen voor een bokszak anders zijn dan een halterbank, dit heeft te maken met het gewicht van het door u bestelde product.

 

Back to Top